אפליקציית ניהול קריאות שירות
שירות האחסון בענן, הופך את שירות האפליקציה לזמין 24x7 מעודכן ומחובר.
על הפרויקט
בעידן מונע דיגיטלי, הבטחת תמיכת לקוחות יעילה חיונית לעסקים. DeskAid הוקמה כדי לטפל במורכבות של שירות לקוחות מודרני, לפשט את האינטראקציות ולמטב את זמני התגובה, הכל באמצעות פלטפורמה אינטואיטיבית.
על הפרויקט
ניהול כרטיסים יעיל: ייעל את תהליך הקבלה, ההקצאה והמעקב אחר שאילתות לקוחות.
תמיכה רב-ערוצית: מתן מענה לפניות לקוחות מפלטפורמות שונות, כולל דואר אלקטרוני, מדיה חברתית וצ'אט.
תובנות מבוססות נתונים: השג הבנה מאינטראקציות עם לקוחות כדי לשפר את איכות התמיכה והיצע המוצרים.
מדרגיות: אמצו מערכת שיכולה לצמוח לצד העסק, להכיל נפח גדל והולך של שאילתות.
* קליטת קריאות רב ערוצית : טפסים, מיילים, רשתות חברתיות, מוקד טלפוני.
* הקצאה חכמה: הפצה אוטומטית של קריאות על סמך מומחיות מוקדן או סוג התקלה .
* לוח Deashboard : לוח מחוונים בזמן אמת לקבלת תמונה כללית של מצב העומסים במערכת.
* הצגת כל בקשות שירות שהוקצו לאיש שירות/ לצוות שירות.
* סינון לפי סטטוס התקלה, תאריכים, לקוחות, סכומי עסקאות ועוד.
* אפשרות צפיה ועדכון פרטי לקוחות והפקת דוחות.
* אפשרות מעקב מיקומי אנשי שירות המשתמשים באפליקציה באמצעות איתור מיקום GPS.
* אבטחת נתונים + 100% שרידות נתונים.
* יכולת עדכון סטטוס התקלה, יצירת תיעדוף, קביעת תאריך יעד לסיום , ועוד.
* אפשרות קריאת בקשות שירות חדשות.
* גישה לנתוני הלקוח + מצב חשבון + מידע על תקלות קודמות.
* יצירת Knowledge Base הן לאנשי השירות והן ללקוחות הקצה.
* אפשרות דיווח שעות +סטטוס תקלות של אנשי שירות.
* ניהול תזכורות ומשימות באמצעות דואר אלקטרוני ו- SMS.
* ניהול רמות שונות של משתמשים : Admin, ראש צוות שירות , צוות שירות, אנשי שירות ועוד.
אתגרים בפיתוח האפליקציה
אינטגרציה עם מערכות קיימות: פיתוח API למערכות התפעוליות הקיימות של הלקוח.
שמירה על זמני תגובה מהירים: טיפול בנפח הגובר של קריאות בפחות אנשי תמיכה באמצעות אוטומציה של תהליכים .
הפִּתָרוֹן שלנו בפיתוח האפליקציה
שילוב של בינה מלאכותית: לסווג אוטומטית של פניות ולתעדוף באמצעות של בינה מלאכותית.
API רב שימושי -בניית API גמיש שמאפשר קישוריות עם מערכות CRM שונות, צ'אטבוטים וכלים ארגוניים אחרים.
איזון עומסים: הוצגה מערכת שבה בזמני שיא, שאילתות הופצו ביעילות כדי להבטיח שאף מוקן לא יהיה עמוס מידי.
תוצאות
זמני תגובה מופחתים: עם יישום המערכת, זמני התמיכה הממוצעים הופחתו ב-35%.
שביעות רצון מוגברת של לקוחות: סקרים לאחר תמיכה הראו עלייה של 40% בציוני שביעות רצון הלקוחות.
שיפור תהליכי עבודה : פריון העבודה של המוקדנים עלה בכמעט 40% עקב אוטומציה של חלק מהתהליכים.
שיפור בתפעול: מערכת הדוחות סיפקה מידע רב ערך, שהובילה להפחתה של 30% בבעיות שירות חוזרות חוזרות ע"י שיפורים במוצר.