אפליקציית חדשות
מקומון הקהילה והעסקים של מעלה אדומים מאפשר לגולשים להתעדכן בחדשות ועדכוני תנועה מהאזור בזמן אמת, למצוא טלפונים של עסקים במדריך המשולב באפליקציה, לקבל הנחות ייחודיות בעסקים נבחרים ועוד...
כל הכתבות, העדכונים, העסקים וההטבות בלחיצת כפתור.
יכולות האפליקציה
-דיווחי חדשות ועדכונים שוטפים
- מדריך העסקים מפורט הכולל מדריך ניווט לכל עסק ופירוט הנחות וקופונים בקרבת מקום.
-קבלת דיווח חדשות ב PUSH
- ממשק משתמש קל, מהיר ואינטואיטיבי
- מנגנון חיפוש כתבות הוספת תגובות וצפייה בתגובות באתר.
- אפשרות שיתוף כתבות לכלל הרשתות החברתיות שלך – פייסבוק, טוויטר, גוגל + וכו'...
על הפרויקט
גישה לחדשות מדויקות, בזמן ורלוונטיות נדרשת בכל מקום, בעיקר במקום עם רגישות בטחונית. האפליקציה נוצרה לשפר את הקשר ותכיפות הנגשת המידע העירוני לעומת המקומון השביעי שהופק עד לאותה נקודת זמן.
מטרות הלקוח
- תוכן מותאם : משלוח חדשות מותאמות למשתמשים בהתבסס על העדפותיהם והרגלי הקריאה שלהם.
- עדכונים בזמן אמת: הצגת חדשות בPUSH באופן מיידי.
- מוניטיזציה ללא דמי מנוי: שילוב פרסומות בצורה שאינה פולשנית מידי.
מאפיינים
- פיד אדפטיבי: עדכון מבוסס בינה מלאכותית הלומד את העדפות המשתמשים לאורך זמן כדי לשלוח להם תוכן מותאם להעדפות שלהם.
- התראות מיידיות: עדכון למשתמשים על חדשות או עדכונים בזמן אמת.
- מצב קריאה לא מקוון: מאפשר למשתמשים לשמור מאמרים במועדפים ו/או לקריאה גם כאפשר אין אינטרנט זמין.
אתגרים בפיתוח האפליקציה
- עומס מידע: הבטחת שהמשתמשים אינם מוצפים בתוכן מוגזם.
- איזון במודעות: איזון במודעות ובמונטיזציה כדי לא לפעות בחווית המשתמש.
הפִּתָרוֹן שלנו בפיתוח האפליקציה
- סינון תוכן: הציג אלגוריתמים חזקים כדי לסנן חדשות מיותרות ולספק תוכן תמציתי ורלוונטי.
- תכונות אינטראקטיביות: שולבו חידונים, סקרים וסיכומי חדשות יומיים כדי לשמור על עניין ומעורבות המשתמשים.
- מערכת מודעות אדפטיבית: הציגה מערכת דינמית למיקום מודעות המתאימה את תדירות וסוג המודעות על סמך אינטראקציה של המשתמש, עם דגש על הפרעה מינימלית.
תוצאות
- שימור משתמשים גבוה: האפליקציה שמרה על 80% מהמשתמשים שלה בשלושת החודשים הראשונים שלאחר ההשקה, הישג משמעותי בתעשיית האפליקציות.
- אמינות: 95% מהביקורות של משתמשים הדגישו את האמינות והאמינות של האפליקציה כתכונה הבולטת שלה.
- מעורבות משתמשים: הכנסת תכונות אינטראקטיביות הביאה לכך שמשתמשים מבלים בממוצע 15 דקות מדי יום באפליקציה.
- מוניטיזציה: גידול של 30% בהכנסות מפרסום פר משתמש / קורא.