אפליקציה לניהול לידים
שירות האחסון בענן, הופך את שירות האפליקציה לזמין 24x7 מעודכן ומחובר.
על הפרויקט
מערכת ניהול לידים היא כלי חובה בעולם של שיווק דיגיטלי . Leadya נבנתה כדיע לעזור לעסקים קטנים לניהול לידים בצורה יעילה ולא יקרה.
מטרות הלקוח
- איסוף לידים יעיל: אוטומציה של תהליך איסוף לידים ממקורות שונים למערכת מרכזית אחת.
- מעקב אפקטיבי : האפליקציה מאפשרת עקוב אפקטיבי אחר הסטטוס של כל ליד.
- BI וכלי ניתוח מובנים : כלי ניתוח נתונים מובנים ויצירת התראות בהתאם למערכת חוקים שנשלטת ע"י הלקוח.
פיצ'רים מיוחדים של האפליקציה
איסוף לידים רב ערוצי : איסוף לידים מטפסי יצירת קשר, עמודי נחיתה, אי-מייל, ווטסאפ, מדיה חברתית מוקד טלפוני ועוד.
דאשבורד אינטראקטיבי: תצוגה בזמן אמת של סטטוסי לידים, מדדי מכירות ונתונים קריטיים אחרים.
אוטומציה של משימות: הקצאה אוטומטית של לידים לנציגי מכירות על סמך קריטריונים מוגדרים מראש. משלוח הודעות אוטומטיות לפי חוקיות.
אתגרים בפיתוח האפליקציה
פיצול נתונים: יתירת API לאיסוף לידים ממקורות מגוונים למערכת אחת .
סקלביליות : עיצוב האפליקציה כדי לתת מענה לעסקים בגדלים שונים, החל מסטארטאפים ועד ארגונים גדולים.
התאמה אישית: מתן מענה לצרכים המגוונים של ניהול לידים בארגונים עם מאפיינים ומודלים עסקיים שונים.
הפִּתָרוֹן שלנו בפיתוח האפליקציה
ארכיטקטורת נתונים מאוחדת: פיתחה מערכת Back office הממזגת נתונים ממקורות שונים לפורמט אחיד.
עיצוב מודולרי: יצרה ארכיטקטורת גמישה המאפשרת לעסקים להרחיב תכונות בהתאם לצרכים שלהם.
כלי קונפיגורציה : ערכת כלים בתוך הBackoffice המאפשרת לעסקים להתאים תהליכי עבודה, שדות קלט , דוחות ותכונות אחרות לצרכים הספציפיים שלהם.
תוצאות
המרת לידים משופרת: עסקים דיווחו על שיפור של 60% בשיעורי ההמרה של לידים לאחר אימוץ Leadya.
פרודוקטיביות משופרת: ,תהליכי אוטומציה הובילו לעליה ב20% בפריון של צוותי המכירות.
שביעות רצון גבוהה של משתמשים: סקרים בקרב משתמשים גילו שיעור שביעות רצון של מעל 88%, כאשר המשתמשים שיבחו במיוחד את קלות השימוש ויכולות ההתאמה האישית של האפליקציה.
* אפשרות צפיה ועדכון פרטי לקוחות והפקת דוחות