אפליקציית מסחר אלקטרוני
* האפליקציה מאפשרת ללקוחות לבצע קניות של אלפי מוצרים שהחברה מציעה בסניפיה השונים.
* באפליקציה קיים מנגנון חיפוש חכם בין קטגוריות וסיווגים שנים.
* באפליקציה קיים מנגנון חיפוש חכם בין קטגוריות וסיווגים שנים.
* האפליקציה כוללת אפשרות לתמיכת לקוחות, הוספת מוצרים לרשימות משאלות.
* ברקודים ותמונות מוצרי סריקה כדי להשוות מחירים ולבדוק זמין באמצעות סריקה זה.
על הפרויקט
OptiStore היא פלטפורמת מסחר אלקטרוני מהפכנית שנועדה לספק חווית קניה חלקה לצרכנים בתעשיית האופטיקה. היא מאפשרת ביצוע של רכישות בצורה מודרנית של משקפיים ועדשות מגע.
מטרות הלקוח
- חווית משתמש: פיתוח אפליקציה שבה לקוחות יכולים לגלוש בקלות , לבחור ולרכוש משקפיים המתאימים לצרכיהם.
- התנסות וירטואלית: שלב טכנולוגיה המאפשרת למשתמשים לנסות וירטואלית את מסגרות המשקפיים.
- ניהול מרשמים: מתן אפשר למשתמשים להעלות, לאחסן ולנהל את המרשמים האופטיים שלהם בפלטפורמה.
- חינוך והכוונה: הצעת מידע ככשירות לציבור כדי לעזור למשתמשים להבין את המרשמים שלהם ואת המוצרים הטובים ביותר המתאימים להם.
אתגרים בפיתוח האפליקציה
- חששות משתמשים: משתמשים רבים היססו לרכוש משקפיים באינטרנט עקב חששות לגבי התאמה, מראה ודיוק המרשם.
- אינטגרציה מורכבת: שילוב טכנולוגיית מדידה וירטואלית עם תמונה אמיתית של המשתמשים.
- אבטחת מידע: טיפול בנתוני משתמש רגישים, כגון מרשמים אופטיים.
- ניהול מלאי: המגוון העצום של סוגי עדשות, עיצובי מסגרת וגרסאות מרשם חייבו מערכת ניהול מלאי מתוחכמת.
הפִּתָרוֹן שלנו בפיתוח האפליקציה
- שילוב מציאות רבודה (AR): הטמעה תכונת AR מתקדמת המאפשרת למשתמשים לנסות למעשה משקפיים ברמת דיוק גבוהה, המשקפת הן את המראה והן את ההתאמה.
- העלאת מרשם קלה: המשתמשים יכולים לצלם תמונה של המרשם שלהם או להזין פרטים באופן ידני, שהמערכת תוודא לאחר מכן לצורך בהירות ושלמות.
- הצפנה ואחסון מאובטח: אימצו הצפנה מקצה לקצה ופתרונות אחסון נתונים חזקים להגנה על נתוני המשתמש.
- מערכת מלאי חכמה: פיתוח מערכת מלאי דינמית המתכווננת בזמן אמת, ומציעה למשתמשים רק אפשרויות שמתאימות למרשם ולהעדפות הספציפיות שלהם.
- תוכן חינוכי: הציג בלוגים, מדריכי וידאו שנועדה להדריך את המשתמשים.
תוצאות
- מכירות מוגברות: האפליקציה סייעה לעלייה של 150% במכירות ברבעון הראשון שלאחר ההשקה, בעיקר תודות ליכולת המדידה הווירטואלית של AR ולחוויה ידידותית למשתמש.
- משוב חיובי למשתמשים: למעלה מ-90% מהמשתמשים דירגו את חווית הקנייה שלהם כמצוינת, עם הערכה מיוחדת לתכונות המדידה הווירטואלית וניהול המרשמים.
- שיעורי החזר מופחתים: הודות לניהול מרשם מדויק, שיעורי ההחזרה ירדו ב-60%.
- נאמנות מותג מוגברת: התוכן החינוכי וחווית הקנייה המותאמת אישית הובילו לעלייה של 50% ברכישות החוזרות.
יתרונות האפליקציה
* קבלת הודעות על מבצעים, תזכורות לגבי מועד ביום מלאי העדשות בהתאם לעמות שהוזמנה, ולשתף למוצרים באמצעות דואר אלקטרוני, Facebook, Twitter ועוד.
* קניה מאובטחת עפ"י התקנים החדשים של PCI.
* קבלת עדכונים מיידיים על מצב ההזמנה של הלקוח.
* הרשמה + מידע על היסטוריית הזמנות.
* ניהול הרשאות לסוגי משתמשים שונים.
* ניהול ביקורות מצד הגולשים.
* קבלת עדכונים מיידיים על מצב ההזמנה
* קבלת עדכונים מיידיים על מצב ההזמנה של הלקוח.
* הרשמה + מידע על היסטוריית הזמנות.
* ניהול הרשאות לסוגי משתמשים שונים.
* ניהול ביקורות מצד הגולשים.
* קבלת עדכונים מיידיים על מצב ההזמנה
* ניהול הזמנות
* אפשרות לניהול שיחות צ'אט עם מבקרים באתר