אפליקציה לניהול לידים
ניהול לידים הינה אפליקצייה שמחוברת לאתרי האינטרנט ודפי הנחיתה של הלקוחות שלנו ומאפשרת להם לעקוב ולנהל את העבודה של עובדי מכירות, באמצעות פלטפורמה אחת, מכל מקום ובכל זמן. האפליקציה ניתנת להתאמה לכל בית עסק.
שירות האחסון בענן, הופך את שירות האפליקציה לזמין 24x7 מעודכן ומחובר.
מאפיינים האפליקציה :
* הצגת את כל הלידים בהתאם להרשאות השימוש של כל משתמש.
* סינון לפי שלבי המכירה, תאריכים, לקוחות, סכומי עסקאות ועוד.
* אפשרות צפיה ועדכון פרטי לקוחות והפקת דוחות
* אפשרות מעקב מיקומי אנשי מכירות המשתמשים באפליקציה באמצעות איתור מיקום GPS.
* אפשרות דיווח שעות של מנהל מכירות.
* ניהול תזכורות ומשימות באמצעות דואר אלקטרוני ו- SMS.
* ניהול רמות שונות של משתמשים : Admin, ראש צוות מכירות, צוות מכירות, איש מכירות, אנשי שירות ועוד.
* אבטחת נתונים + 100% שרידות נתונים