"כאשר נקודת המגע בין המוצר לבין האנשים הופכת לנקודת חיכוך, המעצב התעשייתי נכשל. מצד שני, אם אנשים נעשים בטוחים יותר, נוחים יותר, להוטים יותר לרכוש, יעילים יותר - או פשוט יותר מאושרים - במגע עם המוצר, אז המעצב הצליח ".

 

 

אלה דבריו של הנרי דרייפוס, מעצב תעשייתי אמריקאי האחראי על מספר מוצרים איקוניים של המאה העשרים. הטקסט הקלאסי שלו לעיצוב אנשים הוא שילוב מקיף של מקרי מבחן, רישומים אישיים ועצות. אבל בניגוד לעיצוביו של דרייפוס, הוא אינו משקף את התקופה בה נכתב. הכותרת עצמה תומכת בתיאוריה שלמרות שהכלים והרעיונות משתנים והבנה שלנו של העיצוב משתנה, המשימה אינה משתנה: העיצוב עדיין קיים כדי להפוך את חייהם של אנשים טוב יותר.
 
כאשר מוביל את העסק שלך לכיוון שינוי דיגיטלי, אתה לא יכול להתעלם מהחשיבות של החוויה שינוי המוצר שלך מספק. כבר דנו היתרונות העסקיים של עיצוב UX גדול. כאן רצינו לעבור כמה מגמות זה יהיה בעיצוב עיצוב UX בשנת 2017, ואולי, במשך עוד כמה שנים לבוא.
 
1. ערוץ אומני UX מביא עקביות בעולם התקן רב
למרות העובדה כי אחד מכל עשרה אמריקאים לגשת לאינטרנט רק באמצעות הטלפון החכם, המגמה של קייטרינג באופן בלעדי לקהל הנייד צריך להיות reevaluated. בימים אלה אנשים נוטים להחזיק יותר ממכשיר אחד ולכן הם עשויים להחליף אותם באמצע המשימה. מחקר מראה כי 25% מהמשתמשים נוטים יותר לעבור לטאבלט מהטלפון החכם שלהם ו -60% למשימה של מחשב נייד.
 
התפקיד של מעצב כאן הוא ליצור זרימה חלקה למסע של הלקוח לספק לו או עם בחירה. על ידי הפיכת המעבר הזה לחלק מהמשתמשים עם יותר ממכשיר אחד, אנו נותנים להם שליטה על הזמן, המקום או הנסיבות שבהם הם רוצים להשתמש במוצר.
 
2. עיצוב צורות תוכן. עיצוב מודגש תוכן
"התוכן הוא הסיבה שבגללה החיפוש החל מלכתחילה".
על פי הסקר שערך מכון שיווק התוכן, 62% מהמשתמשים נוטים לחברות שיוצרות תוכן כתוב ותוכן שנכתב בצורה מיומנת. זה מגביר אמון ואותנטיות, ומבדיל חברה כמקור אמין. התוכן המורכב במדויק מספק ערך ללא קשר אם הקוראים להגיע ארנקים שלהם. עם זאת, לאחר קבלתו, סביר להניח שהם לבצע רכישה.
 
בהתחשב בכך, משימתו של מעצב היא לוודא ששום דבר לא יעכב את חוויית הצופה של התוכן ושהוא דווקא יגביר את הנוחות שלהם בזמן שהם צופים בו.
 
אז, אילו אלמנטים של עיצוב יהפכו את התוכן שלך החוצה?

 

1. היררכיה ויזואלית מובחנת
היררכיה בעיצוב מדגימה למשתמש כיצד לקרוא את התוכן כפי שהוא מבחינה ויזואלית מבדיל טקסט הכותרת מטקסט הגוף. הקורא צריך לדעת איפה להתחיל ואיפה מתחיל קטע חדש ואז מסתיים. זה יכול להיות מועבר באמצעות גודל גופן, משקל גופן (רגיל או מודגש), ולפעמים צבע. לשמור על היררכיה מבנית עקבית כדי לוודא כי הקורא הוא לא מבולבל לגבי החשיבות של אלמנטים שונים של תוכן.
 
2. Scannable טקסט
מחקרים מראים שרוב האנשים יקראו כ -20% מהדף ויעדיפו לסרוק אותו לפני הקריאה. וכאשר הם עושים, רוב הסריקה עוקבת אחר F או Z צורה - הדפוסים הנפוצים של תנועת העין כאשר מסתכלים דרך מידע. אתה יכול לנצל את הידע הזה על ידי יצירת פריסת עמוד התואמת את ההתנהגות הזאת ומניחים את התוכן החשוב ביותר על פי תנועת העין.
 
3. שטח לבן
מעניין, חוסר התוכן יהפוך את התוכן הקיים להתבלט יותר. אין עודף משקל הדף שלך; לתת למשתמשים במודע למלא את הפערים. למזער את כמות "עומס קוגניטיבי" המשתמש חייב להתחייב לפני שהוא או היא מגיעה בסוף הדף.
 
4. מפרידים
ישנן דרכים שונות להפריד נתחים עצמאיים של תוכן כדי לספק פריסה מאורגנת ונקייה. מלבד החלל הלבן, ניתן להשתמש בקווים בין קטעים, מאמרים או עמודות. תיבות טקסט הם עוד דרך פופולרית לחלק בצורה חלקה תוכן שאינו קשור זה חייב להיות על הדף אבל לא צריך להסיח את הקורא.
 
"פחות הוא יותר", אומר ג 'יימס מקארתי, מפתח אינטרנט, מעצב UX, ויזם. "מתן תוכן האתר ואת הרכיבים חדר לנשום מאוד משפר את חוויית המשתמש. בחלל לבן במיקום אסטרטגי יכול לעזור באופן משמעותי לעיכול תוכן להקל על הסחות דעת. הסרת אלמנטים מיותרים מספקת חוויה נקייה וממוקדת יותר. הם הלכו ימים של אנימציות מיותרות תפריטים ניווט חסון. האם זה הכרחי? אם לא, הסר אותו. "
 
3. הומניזציה חוויה דיגיטלית עם Microinteractions
Microinteractions הן תכונות משניות הקיימות כדי למלא משימה אחת. אם נתחיל לשים לב, נראה מיקרו-אינטראקציות בכל מקום. זה אנימציה של לב popping כאשר אתה אוהב תמונה Instagram. זוהי תכונה 'רענן' באפליקציות פופולריות רבות. זוהי סימן ביקורת ירוק המציג ששם משתמש שהקלדת בו ריק.
בחודש מרץ הקרוב, אפליקציית Facebook Messenger קיבלה תכונה חדשה המאפשרת למשתמשים להגיב עם emojis להודעות בודדות.
זוהי דוגמה מושלמת של microinteraction ביצוע פונקציות אלה:
· משפר את חוויית העברת ההודעות בקבוצה על ידי מתן מנגנון תגובה מהיר;
· הופך את תהליך הצ'אט למהנה ותוסס יותר;
· תומך בכל תחושה בלתי פורמלי, שובב של האפליקציה.
 
Dropbox של דמיון הדרך של recommending לבחור סיסמאות מאובטחת יותר
מלבד ברור, microinteractions יכול לגרום למשתמשים - גם אינטראקציה. התכונה 'פוסטים חדשים' שהתגלגלה לאחרונה באפליקציית Tumblr מזמינה משתמש להישאר זמן רב יותר כדי לראות תוכן נוסף מבלי לעדכן את הדף. שלב את זה עם אנימציה מהנה או סוג אחר של פרס, ואתה כבר נוצר הרגל.
 
4. Visual storytelling כמפתח למעורבות
"עיצוב יוצר סיפורים, וסיפורים יוצרים חוויות בלתי נשכחות, ולחוויות גדולות יש יכולת מובנית זו לשנות את האופן שבו אנו מתבוננים בעולמנו".
כריסטיאן סיילור, מעצב UX ב Universal Mind
 
עם שפע של תוכן קיים באינטרנט, להיות שונה הוא קריטי. יצירת סיפור סביב המוצר שלך, אפילו מזמין את המשתמשים להיות חלק אחד, בעוד מודל מאתגר לעצב, היא אחת הדרכים הקלות ביותר כדי לקבל אותם עוסקים. עיצוב סיפורים הוא בשימוש נרחב על ידי מסעות פרסום חברתיים כדי להעלות את המודעות על נושאים חשובים או להפעיל הצופה אמפתיה, תוך יצירת UX כי רק זורם.
 
המשתמשים מושפעים תחילה מהרעיון, על ידי המטרות שהם יוכלו להשיג בעזרתך, אז - ורק אז - על ידי המומחיות שלך. אם הסיפור תואם את התשוקות שלהם, הם יאמינו.
 
להלן הטכניקות העיקריות להשאיל יד לספר סיפורים חזותיים מרתקים:
 
1. הפוך את המשתמש הגיבור בסיפור שלך
 
 
בעזרת אלמנטים אינטראקטיביים זרימה מוגדרת מראש, קוסטה מציב לקוח בנעליו של המספר.
 
 
2. מקל על מבנה הסיפור: מבוא, שיאו, סוף
 
 
 
אנימציות וזרימה רצופה באתר של Jordy Alblas משכנעות משתמש להמשיך עד הסוף.
 
 
3. כלול חזותית תגובה
 
 
 
 
23andMe מאפשר למשתמשים ללמוד על כרומוזומים בצורה אינטראקטיבית.
 
 
4. הסתר כמה ביצים חג הפסחא
 
 
 
השנה, ביום הכיפורים באפריל, משתמשים ניידים יכולים לשחק את הגברת Pac-Man במפות Google.
 
 
5. Gamify תכונות פשוטות
 
 
 
Habitica הוא שילוב בין RPG לבין אפליקציה ארגונית שבה משתמשים יכולים ליצור אווטרים, להרוויח XP, ולהילחם בבוסים.
 
עם זאת, זכור שהאתרים המיועדים לגישה מיידית למידע לא ייהנו מסיפורים אינטראקטיביים. ראה את המגמה הבאה עבור עיצוב זה חוסך זמן המשתמש.
 
 
5. עיצוב האינטרס של חסכון זמן
בעידן של מקורות אינספור כמעט של מידע, משתמשים מאוד חסרי סבלנות כאשר מוצאים תשובות באינטרנט. כל שאילתה ב- Google מקבלת אלפי קישורים שנבחרו בקפידה, והמשתמשים יודעים אם הם לא יכולים למצוא את מה שהם מחפשים בדף הראשון, יש מאות אחרים לגלוש.
 
 
האלמנטים של עיצוב UX כי לחסוך זמן המשתמש:
 
1. מינימליזם
 

 

 

כמות נדיבה של שטח לבן וצבעי פסטל מסייעת למשתמשים לנווט ולמצוא בקלות את מה שהם מחפשים (ETQ).
 
 
2. ישר אל נקודת עיצוב
 
 
Airbnb מיקם את המרכיבים העיקריים של הממשק באזור העליון של הדף כדי לפשט את חיפוש הלקוחות.
 
 
 
3. גלילה ארוכה
 
 
באפשרותך לגלול את כל המידע אודות Nest Thermostat בעמוד יחיד.
 
 
4. תיבות רשת
 
 
הצגת מידע ברשת מאפשרת למשתמשים ניידים לגשת לכל התוכן במבט אחד כאשר צפיפות המידע חשובה (מזנטו).
 
 
5. הערימה
 
 
העיצוב של Doo של רשימת מטלות פשוטה עושה שימוש במחוות אינטואיטיביות לגישה מהירה.
 
אנחנו לא יכולים לדון בנוחות המשתמש מבלי להתייחס לחשיבות של טעינה מהירה. היום בניית מנגנון תגובה מהיר של ממשק כבר לא בחירה, כי המחקר מראה כי יותר ממחצית המשתמשים הניידים יעזוב אתר תוך 3 שניות אם זה לוקח יותר מדי זמן לטעון. יתר על כן, גוגל penalizes אתר אם המהירות שלהם הוא איטי מדי.
 
 
6. ממשקים Conversational - העתיד של אינטראקציה עם המשתמש
ממשק שיחה הוא מונח כללי עבור chatbots ופלטפורמות תקשורת מופעלות קול המופעלות על ידי AI. דף הבית של Google ו- Amazon Alexa סוללים את הדרך להקשיב תמיד למערכות ביתיות מחוברות, בעוד סירי, Google Now וקורטנה מוחקים את הגבול הפיזי בין אדם ל- AI.
 
עיצוב אינטראקציה עבור עוזרי וירטואלי שונה במהותו מן המסורתי. בעת יצירת חוויית שיחה חלקה, אנחנו צריכים להכין AI עבור מקרים שימוש ספציפיים לממשקים קול וצ'אט. המגבלות הטכנולוגיות הנוכחיות של ממשקים אלה מכתיבות את הדרכים שבהן נוכל לשפר אותן בעתיד. לדוגמה, רבים של 7,000 מיומנויות עבור Alexa הוכחו צרים או לא מלוטש. כמו כן, חששות הפרטיות לא טופלו כראוי.
 
Chatbots הפך לאחד הטכנולוגיות המדוברות ביותר של 2016. התמיכה של פייסבוק ומיקרוסופט בשילוב עם מה שנקרא עייפות App הוביל את המראה של אלפי chatbots, בעיקר עבור יישומי העברת הודעות פופולריים. עכשיו הם יכולים לעשות כל דבר ולבוא בצורות מטופשות יותר מ חתול מזג אוויר חצוף אל בן לוויה מנדודי שמשאיר אותך מבודר בלילה.
כרגע יש יותר מ 30 אלף chatbots עבור Messenger ו 20k עבור קיק. הם בחינם, זול לפתח, ואינטואיטיבי לשימוש.
 
 
 
ישנם אלפי chatbots על Telegram
 
 
Chatbots יש ממשק משתמש מינימלי כך מעצבים לא צריך לדאוג ההיבט החזותי. מה שחשוב יותר הוא לעצב את זרימת השיחה הנכון. בהתחשב בכך שיחות אנושיות הן לא לינאריות, יש הרבה מה לשקול לפני בניית בוט. לדוגמה, ודא כי הבוט שלך לא נשמע חוזר על עצמו, כי הוא מבין סוגים שונים של שאלות, ויש לו מספר קאמבק שנונה כאשר הצ 'אט הגיע למבוי סתום. כדי ללמוד עוד על עיצוב ממשקי שיחה, עיין במדריך שלנו בנושא בניית chatbots שהעסק שלך ייהנה ממנו.
בעקרונותיו של עיצוב הבוט, אמט קונולי, מנהלת עיצוב המוצר באינטרקום, מציינת בראש ובראשונה, אנחנו לא צריכים לנסות לרמות משתמש שהוא אדם אחר. Chatbots לא קיימים כדי לחקות שיחה אנושית אמיתית, אלא מספקים הדרכה רגישה ולשפר משימות קשות.
 
 
7. Virtual ו Augmented המציאות-להתכונן לעולם ללא מסך
אחד השינויים הדרמטיים ביותר בעתיד באופן שבו אנו משתמשים ביישומים שלנו תהיה טכנולוגיית המציאות הווירטואלית המתהווה. למרות שהמושג נחקק בדיוני כבר עשרות שנים, די לאחרונה התחלנו לחשוב עליו כחלק מהעתיד הקרוב שלנו.
לדוגמה, חברת שיוט קרנבל מציעה 360-סקירה של הספינות שלהם הן על הסיפון והן בסוויטות כדי לסייע לנוסעים פוטנציאליים להכיר את הספינה. רכב ענק פורד החלה גם לבחון את הפוטנציאל של טכנולוגיות VR ו- AR אשר יאפשר לצרכנים לנוחות שלהם לתקשר עם כל היבט של המוצר.
כדי להגיע לרמה זו של התקדמות הטכנולוגיה, עדיין יש לנו הרבה להבין. Leanne McLaughlin, UX / UI מעצב ב תואר 53, אומר, "VR הפך כזה buzzword וכולם רוצים להתחיל להשתמש בו בעסק שלהם, בין אם זה משחק או נדל"ן. יש את הפוטנציאל שלה בתעשיות רבות וזה כיף גדול, אולם UX עדיין יש הרבה מקום לשיפור. לדוגמה, באמצעות תפריטי גלילה ותפריטים נפתחים בתפריטי VR. אלו הם רכיבי ממשק משתמש מפלטפורמות אחרות ויכולים באמת לעכב את החוויה. המשתמש צריך להסתכל עליהם כדי להזיז אותם וזה יכול להיות די משעמם ניסיון מיותר. "
 
 
 
ואכן, יש הרבה אתגרים שיש לטפל בהם כשמדובר בעיצוב VR, וזה שונה מאוד מתהליך התכנון שאנחנו רגילים. מעצבי UX צריך ללמוד הרבה, למשל, את החשיבות של ראש מעקב, אודיו מרחבי, ומדידות העולם האמיתי.
 
בכנס האחרון של פייסבוק F8 למפתחים, מארק צוקרברג טען כי בקרוב כל המסכים יוחלפו על ידי משקפיים חכם גאדג 'ט או אפילו עדשות עבור החוויה AR האולטימטיבי. בהתחשב במאמציה של Google, Apple, Microsoft ו- Snap בתחום זה, זה נשמע כמו אפשרות מציאותית לעשור הבא או אפילו מוקדם יותר.
 
מסקנה
סטיב ג'ובס אמר פעם, "הבנה רחבה יותר של החוויה האנושית, העיצוב הטוב יותר יהיה לנו." העיצובים העשורים הקודמים הוגדרו על ידי העם של אותה תקופה. זה שיקף את התשוקות שלהם ואת המאבקים היומיומיים כפי שהוא ניסה לפשט את החיים אנשים הובילו אז. היום הרעיון הוא זהה, אבל הכי קשה של כל זה כדי להבין את הבעיות ואת הציפיות של אדם בשנת 2017. האם זה בטיחות? נוחות רגשית? או למצוא זמן ליהנות מהחיים בעולם העמוס שלנו?
 
UX עיצוב בוודאי למצוא פתרון. אחרי הכל, זה הצליח יפה ביום של הנרי דרייפוס ואפילו לפני כן.