עם

 

עליית חשיבה עיצובית, זה נהיה יותר נפוץ עבור מעצבים לעבוד לצד מנהלים. אבל מה זה לוקח כדי להפוך את השותפות מוצלחת?
 
הזמנו את Uday Gajendar לשוחח איתנו על איך מעצבים יכולים להעלות את ה- IQ המבצעת שלהם, כיצד ליישם שיטות UX כלפי אמפתיה עם מנהלים, וכיצד מעצבים יכולים להפוך את עצמם בעלי ערך רב יותר ברגע שהם מקבלים מושב ליד השולחן.
 
מעצבים ומנהלים
 
עודי התחיל בסיפור מעבודתו הראשונה. בשיחה עם מנכ"ל בחברת אורקל, הוא נשאל: "מה אתה רוצה לעשות כמעצב?"
עודי גמגם ודיבר במעגלים. המנהל אמר: "אני חושב שמה שאתה רוצה זה להשפיע".
עודי אמר כי כל המעצבים רוצים להשתתף ב 4 וקטורים של השפעה: חזון, תרבות, אסטרטגיה, תהליך. אבל יש כוחות מזיקים הפועלים נגדך - לא לחבל בכוחות, רק להתחרות בסדרי יום ובמניעים מתחומים אחרים כמו שיווק, הנדסה, מכירות. צוותים אלה רוצים להשפיע על אותם וקטורים של השפעה, גם.
עיצוב הוזמן לאחרונה לשולחן בצורה גדולה. המנכ"לים מתחילים לזהות את הערך של העיצוב - והם מתחילים להיות אלוף UX.
עכשיו על השולחן, מעצבים צריכים להיות מתחשב השפה שלהם ולכן הדיון סביב UX לא להידרדר לדעות אישיות סביב צבעים או הנחות שטחיות אחרות של העיצוב. שפת המנהלים אינה שפת התכנון הטיפוסית של ההוצאות, ההרכב, וכן הלאה. זוהי שפת אובייקטיביות: קריטריונים, מטרות, בעיות, הטבות.
 
"צור אדם למנהלים, זה יעזור לך לראות דברים מנקודת מבטם".
 
מעצבים יש כלי מתוך ארגז הכלים שלהם שיכולים לעזור. Uday ממליץ על כך: ליצור אישיות למנהלים, בדומה למה שאנחנו עושים כאשר חושבים על המשתמשים והלקוחות שלנו. אחרי הכל, מנהלים הם קבוצה נפרדת, מדבר עם שפות שונות - לפעמים ז 'רגון - ועם חשיבה שונה.
על ידי יצירת אישיות, אנחנו יכולים להתחיל להזדהות איתם ולראות דברים מנקודת המבט שלהם.
 
 
כדי לשמוע את אישיותו של עודי של מנהל, ועוד עצות כיצד לשפר את מערכת היחסים שלך, צפה בסרטון לעיל!