מהר קדימה שנתיים אתגרים ושאיפות יישומים ניידים App היום יש לחלוטין, שונה לחלוטין. אינטליגנציה מלאכותית, ממשקי צ'אט, עיצובים גמישים, מציאות וירטואלית ומורכבת, כולם כובשים את מוחם של מפתחים בכל מקום. זה מראה רק כמה מהר דברים לזוז ביקום App ניידים. כדי להצליח, ולבנות יישומים מגניב אשר רבים ימצאו שימושי ופונקציונלי, אחד חייב להיות ראיית הנולד, ולהתכונן לאתגרים חדשים מעבר לפינה.
 
לכן חשוב לזהות את המגמות הגדולות ביותר בזמן. להלן תוכלו למצוא את חמש המגמות הגדולות, השפעה על 2017, סביר להניח, מעבר.
 
1. ממשקי שיחה
אם לשפוט לפי כמות של באז וגם יראת כבוד נוצר במחצית השנייה של 2016 לבד, השנה יהיה הכל על ממשקי שיחה ביישומים ניידים. מחקר שנערך לאחרונה ב- ComScore אומר שהמשתמש הממוצע משתמש רק בסביבות שלוש אפליקציות לעתים קרובות, ולפחות אחת מהן היא אפליקציית העברת הודעות. אז זה לא פלא שכולם רוצים לנצל את המגמה.
הדרך הטובה ביותר לנצל את העובדה כי אנשים נהנים לשוחח, היא להציע את התכונה במקומות שהיו קשה לדמיין כמה שנים אחורה (למשל - App Luka, שבו בני אדם יכולים לשוחח עם בוטים על מגוון של נושאים, חדשות יומיות, מסעדות, פיזיקה תרמו-גרעינית).
זו הסיבה שצ'אטבטים ופלטפורמות תקשורת מופעלות קול, המופעלות על ידי בינה מלאכותית, ישלטו כנראה ב -365 הימים הבאים, הן כאפליקציות עצמאיות והן כתכונות משולבות.
כבר ראינו מה עוזרים וירטואליים שונים כמו סירי של אפל, Cortana של מיקרוסופט או אמזון של הד יכול לעשות. כמו כן, אנו רואים מקרים שימוש מרהיב יותר על chatbots, די הרבה כל יום. ככל שהטכנולוגיה מתקדמת ונעשית מתקדמת ומתוחכמת יותר, אנו יכולים לצפות לממשקי שיחה, הן לצ'אט והן לקול, כדי להפוך לאחד הלהיטים הגדולים ביותר של 2017.
 
 
 
2. התאמה אישית של עיצוב ממשק משתמש
כולנו שונים, אז למה את היישומים שאנו משתמשים מתנהגים אותו כלפי כולם? יש אנשים שיש להם ראייה ירודה. אחרים עשויים להיות colorblind, או רגיש בהירות המסך.
התאמה אישית זו של עיצוב ממשק המשתמש אינה מושג חדש - כבר שמעת על 'עיצוב תגובה'. עם זאת, יש הבדל מרכזי. העיצוב המותאם מסתובב סביב התאמת פריסה למגוון רחב של מכשירים (כלומר, אותו אתר מתאים לגודל המסך, כך שזה נראה שונה לגמרי על טלוויזיה 4K, צג HD או טלפון). התאמה אישית בעיצוב UI, או בעיצוב מגיב לגיל, כפי שקוראים לזה, מסתובבת סביב התאמת פריסה לאדם.
זה יכול להיות מושגת, במידה רבה, באמצעות מטה כבר זמין. על ידי הקשה על מידע שכבר סופק על ידי המשתמש (במכשיר עצמו, באפליקציה עצמה או בפלטפורמות / אפליקציות שונות), יישומים יכולים לקבוע אם עליהם להגדיל את גודל הגופן, להקטין את בהירות המסך, לבטל תמונות מהבהבות או קול. ב -2017, אנו יכולים לצפות לתכנון ממשק משתמש של אפליקציות לנייד כדי להתקדם רחוק יותר מלהיות ממוקד-מכשירים, ולהתקרב למיקוד למשתמש, בהתאמה אישית.
 
 
3. ניתוח חוויית משתמש
אפליקציות לנייד היו סביב מספיק זמן כדי שכולם יוכלו להבין את הפוטנציאל שלהם, ולכולם יש מספיק זמן להבין מה הם, איך הם עובדים ומה הם יכולים להביא לשולחן. זה מביא לנו שתי מסקנות:
כיום, אפליקציות כבר לא בשימוש על ידי הצעירים ואת הטכנולוגיה מתמצא בלבד - הם נמצאים בשימוש על ידי מישהו וכולם.
כולם התאספו מספיק ניסיון כדי לדעת איך יישומים טובים יכולים להיות, כלומר משתמשים הפכו תובעניים יותר, וקשה לשמור. זה יש השפעה עמוקה על חוויית המשתמש - משתמשים יודעים שהם יכולים לקבל את הטוב ביותר, ולכן הם דורשים את הטוב ביותר.
אבל זה 'הטוב ביותר' לא יכול להיות שמורות לקהל יעד מסוים - זה צריך להיות 'הכולל הטוב ביותר', גם אם אנחנו מדברים על יישום נישה.
את 'הכולל הטוב ביותר' ניתן להשיג על ידי הקידוח לתוך חוויות משתמש בודדים ומסקנות מסקנות מקרי שימוש ספציפיים. חשוב גם לציין כי אנשים לעיתים רחוקות להשתמש Apps כמו שהם נועדו. ללא תקשורת תקינה, הדבר עלול לגרום לאנשים שמשתמשים באפליקציה בצורה שגויה, להיות מתוסכלים, עם חוויית משתמש גרועה וכתוצאה מכך השארת ביקורת שלילית בחנות האפליקציות.
ניתוח חוויות משתמש והתנהגות בתוך האפליקציה ניתן לביצוע באמצעות כלים אנליטיים איכותיים, כגון חישובי מגע או הקלטות של פעילות משתמש. כלים אלה מאפשרים למפתחים לאתר נקודות תורפה גדולות ביותר, לחסל באגים או לעצב ממשק אינטואיטיבי יותר. באמצעות ניתוח איכותני, מפתחים יכולים לוודא שהאפליקציות שלהם נמצאות בשימוש נכון. אנו צופים כי מגמה זו תהיה משמעותית השנה ולהשפיע בצורה חזקה על חוויית המשתמש.
 
4. VR / AR
מלבד ממשקי שיחה, כיוון נוסף שמבטיח לשנות לחלוטין את הדרך בה אנו רואים ולהשתמש באפליקציות הוא הופעתה המהירה של המציאות המוגברת (AR) וטכנולוגיית הווירטואליות (VR).
למרות שזה לא כזה מושג חדש, קידום הטכנולוגיה אפשרה AR ו VR באמת להתחיל לעשות השפעה בתעשיית הסלולר. ישנם ארבעה אלמנטים בטכנולוגיה הניידת אשר אפשרו היום, ואלה הם: מעבדים מהירים יותר, מצלמות טובות יותר, תצוגות איכותיות יותר ומהירויות תקשורת מהירות יותר.
AR ו VR דורש כמות מדהימה של כוח עיבוד, והתקנים ניידים הגיעו רחוק מספיק כדי להיות מסוגל להציע בדיוק את זה. מהירויות 4G הם בעצם זמין באופן גלובלי עכשיו, 5G שהוא חיוני עבור יישומים מוכווני AR צפוי להכות ברחובות בדיוק בזמן של 2018 אולימפיאדת החורף.
Xiaomi Mi 5, Galaxy S7 Edge ו- Google Pixel לכולם יש תצוגות VR מוכן והם כבר זמין בשוק.
VR ו - AR יש פוטנציאל עצום התיירות (למשל - 'ביקור' מיקום לפני למעשה ביקור במקום הפיזי), בנייה ('ללכת' סביב הבית החדש שלך לפני שתחליט לשפץ), קניות (לנסות את השמלה החדשה שלך לפני הקנייה דרך נייד), חינוך (תלמידי רפואה יוכלו ללמוד אנטומיה בדרכים שלא ייאמנו לפני עשר שנים), תקשורת (מפגש הישיבות הווירטואלי, כל אחד?), בידור (למה ללכת לקולנוע, כשאתה יכול להיכנס לסרטים?), ויפה הרבה בתעשייה אחרת.
הדבר היחיד הוא הגבלת AR VR הוא הדמיון שלנו עם התשתית המתאימה במקום, זה בטוח לצפות להתמקד יותר על AR ו VR טק לנייד.
 
5. ניווט
מגמה אחת היא לאט (אבל בהחלט) להרים הוא מציע למשתמשים חלופות שונות לעבור דרך האפליקציה. כרגע יש שלוש בעיות ניווט הניגעות לאפליקציות: ניווט ליניארי, ניווט ביד אחת (חלק מהיישומים אינם שמישים ביד אחת על טלפון חכם גדול, מכיוון שמשתמשים אינם יכולים להגיע לפינות הרחוק של המסך עם האגודל) ותפריט המבורגר.
ניווט לינארי פירושו שכל המשתמשים יכולים להשתמש באפליקציה ולנווט בה באותה דרך - גישה לעיצוב כמה אנשים של UI / UX, כמו 'רעיית בקר'. אובר הוא דוגמה טובה. שם, כל המשתמשים: 1) להגדיר מיקום איסוף, 2) להגדיר את היעד, 3) לחץ על 'בקשה', 4) שיעור הנהג. מה שאנחנו מצפים לראות הוא פתרונות ניווט חדשים ויצירתיים, אשר יאפשר למשתמשים לעבור דרך האפליקציה בצורה חופשית יותר (קניות אמזון היא דוגמה טובה, שבו משתמשים יכולים לגלוש בקטגוריות שונות ותתי קטגוריות ללא צורך לרדת בדרך מסוימת כדי לקבל להם)
נושאים עם ניווט ביד אחת הוא גם משהו שאנחנו מצפים להיות מדורגת לאט. כיום, טלפונים חכמים הם בעיקר גדולים למדי, עם מסכים גדולים כל כך הרבה אנשים לא יכולים להגיע לפינות שלהם באמצעות יד אחת בלבד. יישום חכם יותר פתרונות ניווט, אשר יש לזכור כיצד אנשים משתמשים החכם, יהיה גם מגמה ענקית.
נוסף על כך, תפריט המבורגר ימשיך להיות בז. ואכן, זה נחשב על ידי רבים כמו עברין העיקרי למעורבות המשתמש לקוי, וגילוי נמוך.
כל זה אומר שאנחנו שומעים על גלילה פרלקסה (כמו אחד summly, Yelp, או מפות Google כבר), ניווט לא ליניארי ואת מותו הסופי של תפריט המבורגר הרבה יותר את זה