2016 הביא כמה חידושים גדולים לחוויית המשתמש. אז, איפה הכותרת בתעשייה בשנת 2017? אנחנו יכולים לצפות כמה מהלכים נועזים השנה: מ עיצוב חיסכון בזמן כדי אישית אישית חכם, מדדים מדידת ההשפעה החיים, תחומי התמחות נישה, ו-UX כמנהג בפועל.




הזוכים בתחרות UX 2016

 

 

בעוד אנו מצפים כמה התפתחויות גדולות בעולם של עיצוב UX בשנת 2017, היו כמה דוגמאות מצטיינים של חברות יצירת חוויות, כיף וחדשניים חדשניים בשנת 2016. הנה צעקה- out לשלושת הטובים ביותר:
 
המשמעות האמיתית של ניסיון: Airbnb חוויות

Airbnb תמיד לשים את המשתמש במרכז העיצוב שלה, על ידי יצירת קהילה המציעה יותר מאשר רק ספר ולהישאר שירות המלון. ההשקה של חוויות Airbnb בונה על זה בשתי דרכים; העמקת האינטראקציה עבור אורח וניסיון הנסיעה שלהם; ומאפשר למארחים לייצר רווחים מהשירות. לנצח, לנצח.

 
נטילת משחקים לשלב הבא: פוקימון עבור

אתחול מוצלח של משחק זה כמעט שני עשורים הישן יכול להיות חלטורה קשה. אבל באמצעות טכנולוגיית מציאות וירטואלית חדשה, פוקימון הצליחה לעדכן את מוצריה למוצר חדש, מרגש ומוביל בשוק להמונים. רק חשוב לאן אתה הולך.

 
אינטגרציה חלקה של דיגיטלית: משקפיים Snapchat

על ידי יצירת אביזר לביש (זה אופנתי מדי) Snapchat שילבה בהצלחה את המוצר שלה לתוך חיי היומיום והסיר את המכשול, אם כי קטן, כדי להשתמש App שלה. כובעים אותם - ואת משקפיים ב.

מה לגבי הבא?

 
מגמות
 
1. עיצוב חוסך זמן

 

 

 
UX הגדול הוא אינטואיטיבי וחוסך זמן משתמשים - לעתים קרובות לראות עיצובים ליניארי המאפשרים רק פעולה אחת להילקח בכל פעם. Uber הוא דוגמה מצוינת לכך, מה שהופך את המעבר ברור דרך מערכת ההזמנות עם הפשטות ונוחות. אבל עם טכנולוגיות הגדלת בתחומים של chatbots ואינטליגנציה מלאכותית, אנחנו הולכים לראות יותר ויותר דרכים מעניינות של זמן שמירת הצורה. דברים כמו אינטראקציות שירות לקוחות בסיסיים להיות מטופלים על ידי chatbots אינטליגנטי מלאכותית לא רק לחסוך זמן למשתמשים, אלא גם לשמור את הזמן של עובדי החברה - זמן כי אז ניתן לבזבז על חדשנות.
 
2. התאמה אישית חכמה יותר

חברות ומשתמשים אוהבים את ההתאמה האישית. אבל בשנת 2016, התאמה אישית של מידע הביא כמה הפתעות לא נעימות. אנשים רבים מצאו את עצמם מוטרדים לחלוטין מתוצאותיו של ברקסט ובבחירות בארה"ב, שכן חוגיהם החברתיים נתנו את התפיסה שהעולם כולו שותף לאותה דעה. אמנם היו תגובות מעורבות להמלצת מאמרים מהבהבים השקפה בלתי מוטה באמת, הדור הבא של ניסיון אישי חייב להשתנות. צפה אפשרויות נוספות כדי להיות מסוגל לבטל את הדיווח בינארי, או במודע להוסיף דעות מנוגדות למקומות כמו עדכון של פייסבוק חדשות המלצה של אתרי חדשות מאמרים.

 

3. ערכים מעבר לממשק

שיטות מסורתיות למדידת חוויית המשתמש כוללות את משך הזמן שמשתמש מבלה באתר, את תנועתו דרך הדפים, או היכן הם יורדים לפני הרכישה. אבל ככל שיותר ויותר ניסיון חורג מהדיגיטלי - והניסיון הופך למוצר - עסקים יתחילו לעקוב אחר ערכים מבוססי ניסיון נוספים כדי לעקוב אחר השפעת המעורבות, כגון התרומה החיובית לחיי הלקוח. Snapchat משקפיים הוא דוגמה מצוינת של החברה יצירת אינטגרציה חלקה של מוצר דיגיטלי לתוך חיי המשתמש; יצירת אביזר אופנתי המייעל את הדרך שבה משתמשים מקיימים אינטראקציה עם Snapchat, ללא צורך בפלטפורמת הטלפונים. זה משפיע באופן חיובי על המשתמש על ידי אספקת אותם עם אובייקט רב תכליתי, כי היא דרך פשוטה וקלה לשתף חוויות עם חברים. צפו כמה תובנות מעניינות כאן.

 

4. הרחבת תפקידי UX והתמחות

UX תמיד הייתה קטגוריה רחבה. למרות משרות רבות עדיין מחפש את UX / מעצב ממשק משתמש, חברות יהיה יותר ויותר לחפש כישרון מיוחד. בעוד שבעבר התמחות במגמות סביב תחומי UX כגון CRO או IA, בשנת 2017, ההתמחות תהיה מגמה כלפי טכנולוגיות חדשות ותעשיות כגון מציאות מדומה, בינה מלאכותית ותעשיות כמו רכב או בריאות וכושר. ככל שהניסיון הופך למוצר, חברות צריכות ללמוד ש- UX הוא לא רק התפקיד של מעצב UX, אלא שכולם צריכים ללמוד את זה כדי לקחת בעלות על מטרות שונות במהלך הפיתוח של UX. כל מי שמשחק תפקיד בפיתוח רכיב הפונה למשתמש הוא חלק מצוות UX.

 

5. UX כמנהג ניהול

חברות רבות רואים את היתרון והחשיבות של עיצוב UX במוצרים ובשירות שירות עבור הלקוחות שלהם. אבל מה יהיה נפוץ יותר בשנת 2017 - ומעבר - היא החשיבות של עיצוב UX עבור עובדי חברות. בפועל זה יראה מנהיגים לשים את עצמם בנעליים של עובדים באמת עובר המסע המשתמש שלהם: חקירה קריטית של ניסיון של העובד על מה שקורה כאשר הם מביאים רעיונות קדימה, להתחיל לבצע עליהם, ואפילו מה קורה אם הם נכשלים. ניסיון זה תהיה השפעה גדולה על המניע עובדים להביא חדשנות לתוך כל ההיבטים של העסק. האזור הגדל של UX הוא הזדמנות עבור חשיבה מוחלטת מלאה עבור חברות 2017 - רחוק למכור מוצרים לקראת מכירת חוויות. אז אנחנו הולכים לראות שימוש חכם של טכנולוגיות חדשות, כמו חברות להשתמש UX לבנות יתרון תחרותי בר קיימא.