האפליקציות הטובות ביותר לעבודה מהבית

עם התפשטותה הגלובלית של מגפת הקורונה, ענקיות העולם העסקי החלו לצייר תמונה קודרת של עצירת קצב הייצור, שיבושים בשרשרת האספקה, חנויות שננטשות, וירידות בביקושים למוצרים. התפשטות המגפה נהפכה לאיום המשמעותי ביותר על כלכלות העולם ועל השווקים הפיננסיים. רוב חברות התקשורת הורו לעובדיהן לעבוד מהבית ולשמור על בריאותם בתקופת המגפה.

 

 

כיצד משפיע נגיף הקורונה על תעשיות שונות בעולם?

הקורונה מאיימת לא רק על חיי אדם, אלא גם על הכלכלות הגדולות של העולם. זהו אירוע מסוג "ברבור שחור" שמערער הן את העסקים והן את התנהלות הצרכנים בקנה מידה גדול. ההשפעה המיידית והברורה ביותר היא עצירה דרמטית של קצב הייצור, לנוכח סגירתם המוחלטת של מפעלים ובתי חרושת.
ההתפשטות המהירה של נגיף הקורונה גרמה לביטולים פתאומיים של פגישות וועידות בעולם הטכנולוגיה, ביטולים שהובילו להחמצת הזדמנויות עסקיות. חברות הולכות ומפסיקות את פעילותן, ורוב בתי העסק העדיפו לעבור לעבודה מהבית בניסיון למנוע את התפשטות הנגיף בקרב עובדיהם.
בשעת המשבר, אמצעים טכנולוגיים התגלו כנקודת אור, וחברות בכל העולם מקדמות הזדמנויות לעבודה מהבית. אמנם נראה שקשה לאזן בין מטלות העבודה, המשפחה והילדים תוך כדי עבודה מהבית, אך אנו נדרשים להיות זמינים ויעילים כשאנו עושים זאת. אולם השאלה הנשאלת כאן היא "כיצד לעבוד מהבית ולשמור על הילדים" במהלך משבר הבריאות העולמי.
 

 

 

התחילו במיפוי תהליכים

המיפוי תהליכים פירושו שרטוט המשימות, ההנחיות והקווים המנחים על מנת להשלים את הפרוייקט הקיים מרחוק. המיפוי כולל גם את סימון המטלות וההנחיות המוטלות על יתר חברי הצוות המעורבים בפרוייקט.

 

 

כלים שיסייעו לחברות לשמר את יעילותן

עבודה מרחוק נעשית באופן מיטבי כאשר כל חברי הצוות עובדים במשותף באמצעות כלים ויישומונים המבוססים על מחשוב עננים. שימוש בכלים כגון Anydesk, Slack, Basecamp, Teamviewer, Desktime ודומיהם מקל על ניהול העבודה תוך שיתוף פעולה בין חברי הצוות בזמן אמת.

 

 

חשיבותם של אמצעי שיחת ועידה בווידאו

שיחות ועידות וידאו יכולות לסייע לעובדים לפעול יחד, והן סללו את הדרך לעסקים ולתאגידים גדולים להתקשר בקלות בצורה טובה יותר. כלים כמו Skype    , ZOOM, UberConference וכו' מספקים דרך מצויינת לאפשר ועידות, מצגות ותכנים נוספים מרחוק.

 

 

אמצעי שיתוף פעולה עסקיים

שיתוף פעולה ותקשורת בין העובדים הנם חיוניים לשיפור התפוקה. זהו אולי המרכיב הסודי בניהול משימות תוך עבודה מהבית. כלים הכרחיים לארגון עבודת צוות כוללים את Trello, Facebook’s Workplace, Microsoft Teams, Quire, ואחרים.

 

 

Facebook’s Workplace

אפליקציה זו מאפשרת לעובדים לשתף פעולה מכל מקום ולשתף עדכונים, משובים, קבצים, ועוד.

 

 

Microsoft Teams

זוהי אפליקציה שמאפשרת למשתמשים לנהל צ'אטים, שיחות, פגישות ועבודה משותפת.

 

 

Quire

אפליקציה זו מאפשרת לעובדים לארגן את משימותיהם בצורה הטובה ביותר ולשתף פעולה גם כאשר הם נמצאים בדרכים.

 

 

טיפים לעבודה מהבית שיסייעו לכם להישאר מאושרים ויעילים

אנשים שעובדים מהבית צריכים לנהל את משימות העבודה ומטלות הבית בו-זמנית על מנת להישאר יעילים. יש לארגן מראש את שבוע העבודה באמצעות מטלות מחזוריות ולקבוע שגרה יומית כדי להגביר את היעילות.

להלן כמה טיפים שיסייעו לכם להישאר יעילים תוך עמידה בתאריכי יעד עמוסים:

• לקבוע זמני התחברות למערכת המחשב ויציאה ממנה) אם הללו לא נקבעות באופן רשמי)
• להשתמש ברשת פרטית וירטואלית (VPN)
• לארגן את סביבת העבודה
• לשאול את שאר חברי הצוות על מצב המשימות שלהם
• לקבוע מראש משימות והפסקות
• שעות עבודה קבועות

 

 

הכנת כלים לילדים שיעזרו לכם להעסיק אותם

בזמן שאתם מטפלים במשימות המשרד מרחוק, חשוב מאוד להעסיק את ילדיכם בפעילויות למידה. יישומוני למידה יוכלו גם למנוע מילדיכם שימוש מוגזם בטלפונים החכמים, המחשבים הניידים ומכשירי הטאבלט. בין האפליקציות שעוזרות לילדים ללמוד בצורה כיפית ניתן למנות את Reading Eggs, PBS Kids, BrainPOP, Byju’s, National Geographic Kids, ועוד.

 

 

לסיום

בזמן שאתם עובדים מהבית, הדבר החשוב הוא לסיים את יום העבודה בפעילות שגרתית. שמירה על משמעת וקביעת סדר יום נכון הם הכרחיים על מנת לעמוד במטלות במועד ובכל יום.
Dreamview | פיתוח אפליקציות - האפליקציות הטובות ביותר לעבודה מהבית